Мотора ми е след 98г. 155к но се скапа за жалост. Мога ли да ползвам двигател 150к. от старите,като си ползвам моите неща -капак колектори и тн.? Разликата само в електрониката и капака на клапаните ли е?
Известие
Collapse
No announcement yet.
2.0 T.Spark смяна на двигател
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщениеЗащо не търсиш същия, ако не от ГТВ то от 156 мисля, че са еднакви.
2.0 T.Spark 150к.с. и след 98г. 155кНикой ли не знае разликите в двата двигателя къде са?
Comment
-
Първоначално публикувано от sekata Покажи съобщениеЪпче хора Трябва ми спешно информация но никъде не намирам 100 %.
2.0 T.Spark 150к.с. и след 98г. 155кНикой ли не знае разликите в двата двигателя къде са?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеАко ползваш само блока и главата за донор, стават безпроблемно на твоята кола, тоест гол мотор е съвместим.
Колекторните ръби и на татък си остава моето. Само че гледам че датчика на коляновия вал го дават различен номер ,дали дори да сложа моя датчик ще се разберат с гривната на коляновия вал?
А сега открих че и "Датчик разпред. вал - фазов сензор" е различен номер.Last edited by sekata; d.m.y г., 18:13.
Comment
-
Първоначално публикувано от sekata Покажи съобщениеБлока и главата заедно с разпр. валовете и коляновия вал.
Колекторните ръби и на татък си остава моето. Само че гледам че датчика на коляновия вал го дават различен номер ,дали дори да сложа моя датчик ще се разберат с гривната на коляновия вал?
А сега открих че и "Датчик разпред. вал - фазов сензор" е различен номер.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Зъбното колело разпр. вал-смукателен е едно и също ,сега търся за изпускателния дали има разлика.
http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
Въпроса ми беше дали гривната от която взима импулсите
датчика на коляновия вал е същата?Last edited by sekata; d.m.y г., 20:28.
Comment
-
Значи обобщавам че до тука това което открих като разлики м/у -2.0 T.Spark 150к.с. и след 98г. 155к.с.-е:
-"Датчик разпред. вал - фазов сензор" е различен номер
- датчика на коляновия вал е различен номер
Всичко друго от гарнитурата на капака на клапаните до пробката на картера е 1към 1.
Само $*ибаната гривна от която взима импулсите
датчика на коляновия вал не можах да разбера дали е същата ?
Comment
-
Първоначално публикувано от sekata Покажи съобщениеЗначи обобщавам че до тука това което открих като разлики м/у -2.0 T.Spark 150к.с. и след 98г. 155к.с.-е:
-"Датчик разпред. вал - фазов сензор" е различен номер
- датчика на коляновия вал е различен номер
Всичко друго от гарнитурата на капака на клапаните до пробката на картера е 1към 1.
Само $*ибаната гривна от която взима импулсите
датчика на коляновия вал не можах да разбера дали е същата ?Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Готов си за монтаж и аз за други разлики не се сещамsigpicalfa 164turbo s4
части втора употреба за алфа всичко за 156
http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=45563
0888556609 Коко Алексиев
Comment
-
Здавейте орново! Започнах смяната на двигателя ,но открих разлика в изпускателните тръби /по точно ,от последната тръба -дясно излиза по-малка тръбичка ,нещо като байпас и влиза в отвор на блока по посока към основата за термостата.Някой знаели каква роля изпълнява и как да се реши проблема?
На мойте тръби нямам такова разклонение.
Comment
Comment