Известие

Collapse
No announcement yet.

2.0 T.Spark смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.0 T.Spark смяна на двигател

    Мотора ми е след 98г. 155к но се скапа за жалост. Мога ли да ползвам двигател 150к. от старите,като си ползвам моите неща -капак колектори и тн.? Разликата само в електрониката и капака на клапаните ли е?

  • #2
    Защо не търсиш същия, ако не от ГТВ то от 156 мисля, че са еднакви.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
      Защо не търсиш същия, ако не от ГТВ то от 156 мисля, че са еднакви.
      Защото не намирам .А на този който съм намерил знам че е перфектен . Иначе може и 145-6, 156.Еднакви са само оборудването им е различно.
      2.0 T.Spark 150к.с. и след 98г. 155кНикой ли не знае разликите в двата двигателя къде са?
      Last edited by sekata; d.m.y г., 20:19. Основание: редакция:

      Comment


      • #4
        Ъпче хора Трябва ми спешно информация но никъде не намирам 100 %.

        2.0 T.Spark 150к.с. и след 98г. 155кНикой ли не знае разликите в двата двигателя къде са?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от sekata Покажи съобщение
          Ъпче хора Трябва ми спешно информация но никъде не намирам 100 %.

          2.0 T.Spark 150к.с. и след 98г. 155кНикой ли не знае разликите в двата двигателя къде са?
          Ако ползваш само блока и главата за донор, стават безпроблемно на твоята кола, тоест гол мотор е съвместим.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Ако ползваш само блока и главата за донор, стават безпроблемно на твоята кола, тоест гол мотор е съвместим.
            Блока и главата заедно с разпр. валовете и коляновия вал.
            Колекторните ръби и на татък си остава моето. Само че гледам че датчика на коляновия вал го дават различен номер ,дали дори да сложа моя датчик ще се разберат с гривната на коляновия вал?
            А сега открих че и "Датчик разпред. вал - фазов сензор" е различен номер.
            Last edited by sekata; d.m.y г., 18:13.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от sekata Покажи съобщение
              Блока и главата заедно с разпр. валовете и коляновия вал.
              Колекторните ръби и на татък си остава моето. Само че гледам че датчика на коляновия вал го дават различен номер ,дали дори да сложа моя датчик ще се разберат с гривната на коляновия вал?
              А сега открих че и "Датчик разпред. вал - фазов сензор" е различен номер.
              Ползваш си твоите датчици от строшения мотор и ангрнажни кОулелета.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                Зъбното колело разпр. вал-смукателен е едно и също ,сега търся за изпускателния дали има разлика.
                http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

                http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
                Въпроса ми беше дали гривната от която взима импулсите
                датчика на коляновия вал е същата?
                Last edited by sekata; d.m.y г., 20:28.

                Comment


                • #9
                  Значи обобщавам че до тука това което открих като разлики м/у -2.0 T.Spark 150к.с. и след 98г. 155к.с.-е:
                  -"Датчик разпред. вал - фазов сензор" е различен номер
                  - датчика на коляновия вал е различен номер
                  Всичко друго от гарнитурата на капака на клапаните до пробката на картера е 1към 1.
                  Само $*ибаната гривна от която взима импулсите
                  датчика на коляновия вал не можах да разбера дали е същата ?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от sekata Покажи съобщение
                    Значи обобщавам че до тука това което открих като разлики м/у -2.0 T.Spark 150к.с. и след 98г. 155к.с.-е:
                    -"Датчик разпред. вал - фазов сензор" е различен номер
                    - датчика на коляновия вал е различен номер
                    Всичко друго от гарнитурата на капака на клапаните до пробката на картера е 1към 1.
                    Само $*ибаната гривна от която взима импулсите
                    датчика на коляновия вал не можах да разбера дали е същата ?
                    Гарнитурата на капака е различна
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Fiat Bravo II 1.4 90hp
                    sigpic
                    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                      Гарнитурата на капака е различна
                      Гарнитурата не не знам, но пластмасовия капак от моя мотор лепи ,като че е от там.
                      Last edited by sekata; d.m.y г., 07:11.

                      Comment


                      • #12
                        Няма проблем да замениш датчиците на кол. вал.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #13
                          Готов си за монтаж и аз за други разлики не се сещам
                          sigpicalfa 164turbo s4
                          части втора употреба за алфа всичко за 156
                          http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=45563
                          0888556609 Коко Алексиев

                          Comment


                          • #14
                            Благодаря на всички отзовали се,като монтирам ще пиша .

                            Comment


                            • #15
                              Здавейте орново! Започнах смяната на двигателя ,но открих разлика в изпускателните тръби /по точно ,от последната тръба -дясно излиза по-малка тръбичка ,нещо като байпас и влиза в отвор на блока по посока към основата за термостата.Някой знаели каква роля изпълнява и как да се реши проблема?
                              На мойте тръби нямам такова разклонение.

                              Comment

                              Working...
                              X